De Massage

De massagetechnieken die in de Ontspanningsmassage Utrecht worden gebruikt zijn Thais en Indiaas. De Utrechtse massage is meer Duits van oorsprong. Rub MeditatieRub Meditatie is een traditionele ontspanningsmethode in de ontspanningsdroom. Wrijven betekent wrijven of krabben. Omdat je de stress blijvend moet wegwerken, is dat precies wat deze meditatie beoogt. De mantra wordt een- of tweemaal per dag herhaald. De herhaalde mantra moet in gedachten houden dat stress pijn veroorzaakt. De focus ligt dus op het wegnemen van de stress en de pijn.

Wat je moet doen:

Voordat de massage begint, ga je liggen en doe je een paar eenvoudige ademhalingsoefeningen. Als er geen lucht rond je lichaam kan circuleren, zet dan een tafel in de buurt van de stoel waarop je gaat liggen. Buig beide benen omhoog naar je buik terwijl je nog steeds ligt. Laat het verlengen van de dierlijke leiding door middel van ademhalingsoefeningen. Terwijl u inademt, voelt u een knijpend gevoel. Dit is de luchtstroom die u nodig heeft. Adem nu uit en ontspan uw benen. Als je denkt dat je gespannen bent, laat het er dan gewoon allemaal uit.

Noteer ook de positie waarin u zich bevindt. Zo kunt u uw buik masseren terwijl u het bovenlichaam vermijdt. Het masseren van het bovenlichaam is ook belangrijk.

Voorbereiding:

Dit gedeelte kan een hele uitdaging zijn voor beginners. Zorg er dus voor dat je een gekwalificeerde instructeur hebt om je door dit proces te leiden. Heb je sessie voordat je naar de masseuse gaat.

Als je net begint met massage is deze oefening waarschijnlijk een van de belangrijkste. Je moet leren hoe je de handen moet plaatsen ten opzichte van je lichaam. Zijn ze geschikt? Ja, je wilt dat ze vlak, consistent en in unisono zijn. Dit bepaalt ook de afstand van de handslagen die je zal toepassen. Je moet ook de handen in een aantal zachte patronen plaatsen die ontspanning teweegbrengen. Begin dan zachte druk uit te oefenen. Oefen niet te veel druk uit, anders kan de spanning die zich begint te vormen, verdwijnen. Nadat u dit gedaan heeft, moet u voorzichtig over de rug gaan. Je moet er zeker van zijn dat je je handen horizontaal houdt, niet te dichtbij en niet te ver naar achteren. Vervolgens geeft u een zachte impuls om de spanning in uw lichaam los te maken. Dit is het belangrijkste gedeelte. Als je repeteert voor een bepaald toneelstuk, moet je heel voorzichtig zijn met deze stap. Als je aan het eten bent voor een bepaalde functie, moet je heel voorzichtig zijn met deze stap.

Het achterste gedeelte:

Als u bekend bent met yoga, kunt u zien wat hier aan de hand is. Ook moet je je bewust zijn van hoe je op de rugspieren drukt. U moet meer kracht zetten op de druk van de massage. U kunt deze druk een paar seconden vasthouden voordat u hem laat zakken. Terwijl u in de spieren drukt, moet u er ook voor zorgen dat ze niet verslappen. Dit zal u toelaten om meer druk uit te oefenen in de lymfethermostaat. Dit zal de lymfatische activiteit stimuleren. Een ander deel waar je mee kunt spelen is je comm nasula, of de lange zenuw. De lange zenuw controleert vele delen van het lichaam, inclusief de reflexpunten. Dit kan een effectieve manier zijn om het lymfestelsel te controleren. Het kan ook zijn dat u zich moe voelt in bijvoorbeeld uw benen. Dit kan een onderdeel zijn van het krijgen van massage therapie voor vermoeide benen.

Er zijn zeker andere redenen waarom iemand zich uitgeput kan voelen en de symptomen van griep kan ervaren. Griep wordt vaak niet opgemerkt omdat de meeste mensen het te druk hebben met de ‘overlevingsstand’. Als u overdag behoefte heeft aan een pauze, een rustige wandeling of een dutje, voelt u zich misschien futloos en kunt u zich misschien niet volledig ontspannen. Vraag uzelf af of u een tandinfectie of een verkoudheid hebt gehad. Als u tegen een van beide vecht, dan kan het zijn dat de oorzaak gewoon een onjuiste balans is. De spieren die u gebruikt om uw adem in te houden, kunnen uitgeput zijn, waardoor de griep of verkoudheid vat op u krijgt.

De laatste twee punten die ik over energie wil maken, zijn de volgende:

a) Bedenk dat we moe worden na veel gegeten te hebben.b) Zelfs na veel gegeten te hebben, kunnen we ons, als we geen betere keuzes maken, nog moe voelen. Ga er niet van uit dat we veel hebben gegeten en dat we ons daarom moe zullen voelen als we de rest van de avond gaan zitten.

Zorg goed voor jezelf, zodat je van het leven kunt genieten.

Meer lezen:

sportmassage utrecht

massagetherapie utrecht